Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-01-04

Ett par timmar på Varpan

Hej!

Efter träningen så kollade jag på Tour de Ski, duschade och åt mat. Sedan tog barnen och jag med målet, klubbor, puckar, skridskor och hjälmar till sjön Varpan. En promenad på ungefär 268 meter. Först så körde vi en del lekar med klubba och puck, åkte runt nära målet och roade oss. Sedan stack vi iväg på en "långtur" också innan vi nöjde oss för dagen och gick hem igen. Sony-telefonen i fickan som vanligt så jag tog fram den då och då för att ta någon bild:
Nu måste jag skaffa all möjlig utrustning för att åka långfärdsskridskor också känner jag...

Det blev ju en riktigt aktiv och rolig dag det här och jag vet åtminstone en som kommer att somna ovaggad i kväll. Har faktiskt redan gubbvilat lite när jag låg i Filips säng samtidigt som han spelade TV-spel.

/Trötting

1 kommentar:

  1. Vilken häftig bild på abborren! Isarna är magiska just nu, blir också bra sugen på att skaffa mig långfärdsskrillor...

    SvaraRadera