Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-12-19

Lucka 19: Vansbro Bianchi 120

"Vansbro Bianchi 120 startade 2013 och cyklas på landsväg i omväxlande terräng varvat med bländande vyer. Banan är 12 mil och går via Vansbro och Ludvika kommuns byar Grånäs, Nås, Lindesnäs, Fredriksberg, Laxtjärn och Eldforsen innan cyklisterna vänder tillbaka mot målet i centrala Vansbro. Vansbro Bianchi 120 är helt och hållet ett motionslopp, men alla deltagare blir tilldelade ett tidtagningschip och får en registrerad tid."

Idag ska tre vinnare utses och priset blir en varsin fristart till Vansbro Bianchi 120!

Dagens fråga följer nedan, du skickar in ditt svar till henrikoijer@gmail.com och glöm inte att ange din hemadress:
- Vilket datum körs Vansbro Bianchi 120 år 2015?

Bästa stället för att leta efter svaren är hos Vansbrosimningen.

Regler och villkor för denna tävling:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.