Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-12-15

Lucka 15: Kvalitetstid

Bakom lucka 15 hittar vi en stammis i denna kalendertävling, nämligen Kvalitetstid. Kvalitetstid har en webbshop med några noga utvalda produkter, men Kvalitetstid erbjuder mer än bara det som finns i webbshoppen:
"Jag vill att ni skall få uppleva allt Dalsland har att erbjuda men på era villkor. Naturligtvis har jag några färdiga paket men det kostar inget extra att skräddarsy just den typen av upplevelse ni är ute efter. Med min lokalkännedom kan jag därför hitta turer och områden som passar alla önskemål oavsett om det gäller landsvägscykling, trekking eller mountaibike med hjälp av förtryckta kartor och/eller GPS eller personlig guidning. Samarbetspartners finns även andra aktiviteter som t.ex. kajakuthyrning och genom ett nära samarbete med www.cyclecomponents.com som är skandinaviens största cykelbutik kan jag även erbjuda ett komplett sortiment när det gäller kompletta cyklar, delar, kläder och självklart hjälper jag till med mekning och rådgivning."

Det ni tävlar om idag är följande:
Ett valfritt drev från absoluteBLACK

Dagens frågor följer nedan, du skickar in ditt svar till henrikoijer@gmail.com och glöm inte att ange din hemadress:
- Utöver absoluteBLACK så erbjuder Kvalitetstid drev även från ett annat märke, vilket?
- Vilka storlekar (antal tänder) kan du välja mellan om du vill ha ett absoluteBLACK-drev?
- Vad heter mannen som ligger bakom Kvalitetstid?

Bästa stället för att leta efter svaren är hos Kvalitetstid.

Regler och villkor för denna tävling:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.