Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-12-01

Lucka 1: GripGrab

Dags för första luckan i årets kalender och vi börjar med en av mina samarbetspartners. Först ut är nämligen GripGrab, där jag har äran att få vara med i deras Local Hero-program.
GripGrab är ett danskt företag grundat år 2000 av Kristian, Martin och Björn Kröyer. Företaget designar och utvecklar handskar och accessoarer av högsta kvalitet för cykling och löpning.

Det ni tävlar om idag är ett paket innehållandes detta:
Alltså:
GripGrab Arctic skoöverdrag rek. pris 549 SEK
GripGrab Nordic vinterhandskar, rek. pris 499 SEK
GripGrab Podium Beanie rek. pris 249 SEK

Dagens frågor följer nedan, du skickar in ditt svar till henrikoijer@gmail.com och glöm inte att ange din hemadress:
1. På GripGrabs hemsida finns en sida med Local Heroes och där finner ni en till svensk cyklist, vilken?
2. I deras cykelkollektion med Hi-Vis finns ett antal produkter, hur många?
3. Hur många olika modeller av cykelhandskar har GripGrab?


Bästa stället för att leta efter svaren är hos GripGrab.

Regler och villkor för denna tävling:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.