Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-12-17

Första passet med vintercykeln

Hej hej!

I morse så skissade jag på en runda och efter att jag lämnat barnen på skolan så åkte jag hem och bytte om. Stack iväg i långsam hastighet. Tänkte att hastigheten skulle öka lite när jag kommit igång men jag kom tydligen aldrig igång!? Blev tvungen att korta av passet och ändå kom jag hem senare än planerat då jag höll smått fantastiska 21.5 km/h idag.

Jösses.

Kanske kan jag aldrig mer cykla i sällskap av andra igen? Senaste utepassen har jag ju kört med min MTB och tyckt att det har gått okej. I söndags till och med mycket mer än okej. Fattade ju att det skulle gå lite tyngre med en vintercykel, men så här mycket tyngre??? Aja, det är väl bara att träna på så löser det där sig så småningom. Tålamod, är ju vinterns ord.

Eftersom vi fått några enstaka millimeter snö så blev det ju ett härligt vinterlandskap idag:

Rekordlåg återhämtningstid också enligt min Garmin Forerunner 920XT, kroppen blir allt bättre!

Garmin-data från passet:

1 kommentar:

  1. Härligt jobbat! Och vilka fina bilder du tagit, ljuset är ju riktigt suggestivt. :)

    SvaraRadera