Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-12-02

And the winner is...

Christian Hjelte vann kittet från GripGrab i gårdagens lucka, stort grattis till dig!

Bild från i söndags.

Hej hej, hjältar!

Sitter nu här i soffan med småbarnen i säng och ska fixa lite med kalendertävlingen. Den här veckan så blir jag ju pappa igen och det ska givetvis bli sjukt mäktigt. En har ju varit med förr så jag vet ju vad som väntar, men det är lite som att äta godis. Inget man tröttnar på direkt och det ska bli riktigt härligt att mysa med bebis igen. Jag förstår att ni nu tänker på kalendertävlingen och hur det ska gå, nu när jag kanske inte sitter vid datan varje dag framöver. Oroa er icke! Jag har schemalagt kalenderluckorna så ni kan kika in här varje dag och få er en härlig tävling att delta i. Det kan dock bli lite si och så med rapporteringen av vem som vunnit under några dagar.

Hemmet är ganska så förberett för barnets ankomst, vi vet inte vad det blir för kön men vi hoppas på människa! Ronya har ju haft en ganska (obs: underdrift) jobbig graviditet så det ska bli skönt att ta nästa steg i våra liv och låta Ronya få komma tillbaka stark igen. Det behöver vi alla. Något vi egentligen behöver men inte har ännu är en bil för (minst) sex personer eftersom nu familjen blir så stor. Plötsligt så räcker inte personbil längre till. Jag tror dock att vi klarar oss ett tag till med den vi har för vi åker väldigt sällan alla samtidigt. Det är väl om vi ska till Stockholm eller så som det kan bli aktuellt. Men då kan ju jag cykla istället. He-he.

Jag tänkte inte bli långrandig nu utan bara uppdatera er lite. Igår hann jag inte träna pga mycket att göra och den här kvällen ser ju inte så lovande ut i träningshänseende heller. Kämpa, Henke! Kommer vara hemma ett par veckor i samband med barnets födelse och sedan kommer ju julledigheten som ett paket på posten. Blir en bra start med bebis det!

1 kommentar:

  1. Lycka till med bebisleveransen - håller tummen för att Ronya blir piggelin fort som attan, verkar ha varit galet jobbigt det där!

    SvaraRadera