Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-11-28

Vilodag och julklappar

Hej vänner!

Idag är det vilodag och jag är nyrakad. Hade väl inte rakat mig sedan förra månadsskiftet ungefär men tog ju någon cykelselfie igår på pendlingen och insåg när jag såg bilden att nu får det fan i mig vara nog. Så nu är jag len och fin igen.

Såg ni förresten att årets julklapp 2014 är aktivitetsarmband? Typiskt bra julklapp som motiverar rörelse, förbättrar hälsa och samtidigt är en kul pryl.

Jag beställde hem lite "julklappar" till mig själv igår från min samarbetspartner GripGrab. Ett par vinterhandskar, skoöverdrag och en mössa att ha under hjälmen. Har ju börjat frysa på vinterpassen nu när jag är 30+. Ganska jobbigt. Lider inte speciellt mycket av det när jag cyklar, men det kan ju inte vara bra att förfrysa sig. Händerna är väl jobbigast egentligen.

1 kommentar:

  1. Kör själv med ett par Arctic. Varma & sköna. Den enda nackdelen är att mina fötter blir gigantiska med XXXL skydden på, men har man 48 i skor så har man 😉
    /Elias

    SvaraRadera