Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-11-21

Testar lampa

Kvällkväll!

Hoppas att allt är bra med er, fredag och allt. Med mig är det ungefär som vanligt, ska bli skönt att sova lite extra i helgen och få återhämta mig något. Tänkte faktiskt testa det där med att cykla imorgon. Det blir ju sexton sköna vilodagar det, så jag behöver inte oroa mig för att det kommer gå speciellt snabbt. Risk för halka dock, då det faller någon form av nederbörd just nu och temperaturen ska vara på minussidan imorgon. Men det där ger sig. Kanske blir det ett första riktigt test av lampan då.

Igår så plockade jag ju den ur kartong och tog en liten promenad i skogen med barnen:

Jag tänkte väl skriva lite mer om den vid ett senare tillfälle, men vill testa den lite först. Idag så har jag laddat lampan och just nu testar jag hur länge den lyser i rumstemperatur. Tänkte att det kan vara bra att veta om batteriet räcker i 10 minuter eller 3 timmar i alla fall, innan jag beger mig ut i mörka skogen.

Ska bli skönt att komma igång med cyklingen igen så jag får något att lägga ut på Instagram!
Ett foto publicerat av Henrik Öijer (@henrikoijer)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar