Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-11-26

Kompiskampen #1

Sådär ja, i morse gick det bättre. Långt ifrån bra givetvis, men jag klarade i alla fall att köra allt jag kunde i 20 minuter och det var ju målet med morgonens pass. Efteråt rullade jag ur benen lite på berget här bredvid huset. Stigen uppe på berget är fin, stigarna dit är ganska branta och svåra. Ville testa lampan och så, funkade bra. Mer om det senare idag, nu lär jag skjutsa barnen till skolan och åka till jobbet.
Snittpuls 178, maxpuls 189. 3,1 kp och 94 i kadens ger 291,4 watt i snitt (301 watt på Garmin Vector). Ganska så risig på slutet så kadensen sjönk något innan jag kunde öka lite på slutet igen.

1 kommentar:

  1. Hmmmm....jag är lite sugen på att vara med i Kompiskampen jag också, kul utmaning!

    SvaraRadera