Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-11-12

Hockey, innebandy och paket

Filip spelade hockey utomhus idag, skönt att slippa regn tyckte jag och rätt trevligt med frisk luft också...

Efter hockeyn så kollade Ebbah, Filip och jag på IBF Falun - KAIS Mora. Innebandyderby inför fullsatt arena med 2500+ sålda biljetter. Efter lite halvdåligt spel i nästan två perioder så gick IBF Falun ifrån 2-3 till en komfortabel seger med 9-3 efter full tid.

När jag kom hem så visade det sig att det hade kommit ett paket med posten idag. Innehållandes en Cateye Rapid X från Anders Stenberg AB. Bra lyskraft, andas kvalitet och laddas med USB. Ser ut att vara ungefär det jag önskar mig från en baklampa. Det enda är väl att batteritiden känns lite snål om man inte kör blinkande ljus, för då den ska hålla i 30 timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar