Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-10-18

Tjopp!

Hej vänner!

Idag har jag inte cyklat något. Istället har jag bara varit hemma. Emily har varit på danstävling i Söderhamn (blev tvåa i par!) med Ronya som sällskap. Jag har därför fått klara mig med de yngre barnen här hemma där Filip hade två kompisar här under större delen av dagen, så det var väl inte direkt jättelugnt. Har i alla fall tvättat tre maskiner med tvätt, dammsugit hela huset, skruvat ihop en IKEA-möbel och håller nu på att dra en antennsladd från sovrum på våning två till uttag i källaren. Tar en liten paus bara. 

IKEA-skruvande.

Ryggen har jag fått någon knut i som gör ont men det där går nog över. Tänkte försöka cykla bort problemen genom årets sista landsvägsrunda imorgon, någon som vill hänga på? Jag kör 09:00 från Stora torget i ett lugnt tempo. Formen är ju mer rund än bra, men med tanke på kolhydratintaget under hösten här så ska jag nog ha energi nog att orka länge. Vill man så kan man korta av rundan eller skarva efteråt om man istället vill mer. Tänkte försöka nå Tällberg och ska skissa på en runda lite senare i kväll.
Äsch, skissade en nu. Här är den:

Blandat med cykelbanor, riksvägar, småvägar och en hel del backar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar