Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-10-23

Tja, Face!

Efter dryga sju timmars nattsömn så började jag arbetsdagen klockan åtta med ett möte på Egnellska huset i Falun.

Kundservice hos min arbetsgivare har bytt ut sin kaffemaskin mot en med ett lite finare namn.

Spenderade några minuter på stan idag då Emily ville ha ansiktsfärg. Kikade in hos Jonte Stark också för att säga hej.

Kom hem, packade dotterns innebandyväska och drog på träning med henne.

Bland det bästa med innebandyträningen enligt tjejerna i laget?
Mattrace!

Kul också med ribbstolar.

Inte lika kul när man måste ha både långärmad tröja OCH jacka på sig när man ska hem.

Nu har Ebbah och jag ätit mat. Hela familjen har myst i soffan och jag har lagt barnen med beskedet om att Leksands IF vunnit mot Växjö med 6-3 i kväll. Glädjande siffror!

Imorgon ska det regna mycket så det luktar busspendling lång väg. Nu är det dags att kvälla lite med hustrun och en ostkaka innan sängen tar över. Vi hörs väl imorgon igen hoppas jag, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar