Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-10-16

Så kom den, första snön

Som ni kanske kan se på ovanstående fyra bilder av varierad usel kvalitet så var det lite snö i luften idag.

På väg till jobbet så kände jag plötsligt den där bekanta känslan av snö mot mitt ansikte. Hade precis innan tänkt att dom där nordanvindarna verkligen hade lyckats få ner lite kyla. Jag gillar ju snö å så. När det kommer ett vackert snötäcke så blir det ju lite ljusare igen och naturen blir så vacker. Ser fram emot snötäcket, men tror att vi har ett antal veckor kvar innan det lägger sig.
Gillar ni snön, eller har ni helst barmark året runt?

3 kommentarer:

  1. Älskar vintern när den är på riktigt. Inte bara den där blasken som blir många vintrar.

    SvaraRadera
  2. Ska det vara snö så ska det vara ordentligt och inte bara det där blasket som fryser till is som det nästan alltid är här nere i södra delarna av landet.. ;)

    SvaraRadera
  3. Jag är inte så van på min MTB så jag vill ha barmark så länge som möjligt. Förra året var kanon, då kunde jag cykla ända till den 6:e januari, ja det var ju ända in på detta år faktiskt.

    SvaraRadera