Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-10-01

Ny dag, nya möjligheter

Rise and shine!

Igår kväll så riktade jag mitt bakhjul och jag måste säga att jag blev positivt överraskad över hur rakt jag fick det på kort tid. Visst, det är inte helt rakt men det blev väldigt mycket bättre och jag trodde väl knappt att jag kunde rikta hjul. Det är ju inget jag brukar göra direkt utan mina hjul brukar antingen vara raka eller helt körda. När jag ändå var igång så bytte jag bromsbelägg och justerade bromsen så att den fungerar nu lite bättre. I morse var jag så taggad på att fixa till cykeln att jag gav bakväxeln lite extra kärlek så nu spinner även den av lycka.

Onsdags-VM i kväll och nu lär väl cykeln nästan gå av sig själv efter all denna kärlek, allt annat vore ju orimligt.

1 kommentar:

  1. Det är rätt gött att kunna det där med att rikta hjul, snyggt jobbat! Jag har försökt några gånger men har inte riktigt tålamod.

    SvaraRadera