Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-10-11

God morgon

Öj!

Sov väl nästan nio timmar i natt!!! När jag äntligen vaknat så blev det frukost med barnen, åt väl risgrynsgröt som är så gott. Med frukost i magen och kläder på kroppen så körde jag väl tillbaka det där släpet till IKEA, åkte till jobbet för att hämta dotterns Salami-broschyr (om ni vill köpa fin-salami eller världens godaste cheddar så kan ni höra av er!). Kom hem, fick med mig barnen, åkte till Lugnet där Filip spelade match och Ebbah och jag tittade på. Filip var målvakt i två perioder och utespelare i den sista. 

Filip släppte in två och gjorde ett, ändå inte helt nöjd med dagen trots vinst med 20-4...

Ebbah lunchade på Lugnet när Filip värmde upp, hungrig som en varg!

Nu är min bror här med sin son Oscar.De kom till Lugnet och såg slutet på matchen och nu är vi som sagt hemma hos oss. Pojkarna leker och vi andra chillar i soffan. Om ett par timmar drar Ronya och jag på bröllopsfest!

Vilade ju från träningen i torsdags, igår och vilar även idag. Men redan igår kväll blev jag faktiskt riktigt sugen på att cykla. Kände att det vore väl så skoj med ett pass på Monarken!?!?!? Blir nog ingen cykling denna helg ändå, trots finväder idag.
Imorgon är det ju som sagt hockeymatch i Furudal, sedan hoppas jag hinna se Downhill-SM och efter det spelar IBF Falun match mot Höllviken. Mycket nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar