Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-10-29

Gårdagen med tempopendling och Johan Ryno som missar öppet mål...

Hej!

Idag är det Onsdags-VM klockan 18 i Nybroparken (kartlänk) och jag har planerat att åka buss till och från jobbet för att ge benen lite vila.

Ni vill väl veta om min gårdag?
Det började med en ganska lugn pendling via länsväg 293, följt av ett helt gäng arbetstimmar på kontoret. Stämplade ut ganska så tidigt och hade bestämt mig för att köra en lång tempointervall. Inte Tempopendling®, utan bara tempo en del av hela pendlingen. Detta eftersom jag betvivlar att jag orkar ta i så mycket så länge just nu. Bättre att mjukstarta. Så jag köttade från start... Planen var att köra ca: 20 minuter men det blev 28:10 med kallstart och jag fick ur mig 289 watt.

När jag kom hem så hoppade jag i dom civila kläderna, körde sonen till sin innebandyträning och åkte vidare till lasarettet med min dotter. Där hälsade vi på min mormor som brutit höften.

Morgon-Insta

Så här såg hempendlingen ut med sin intensiva period den första halvan. Hela passet: http://connect.garmin.com/modern/activity/622361248

Så här såg jag ut efter min intensiva period under den första halvan.

På kvällen var vi i Tegera Arena, småbarnen och jag. Det var fullsatt och det bjöds på klassiskt derby mellan Leksands IF och Brynäs. Leksand kunde vinna med 3-2 och därmed ta sin tredje seger av dom fem senaste matcherna. Dom är på gång nu!

Alla som såg matchen tyckte nog riktigt synd om Leksands lagkapten, Johan Ryno. Han har nämligen inte gjort något mål ännu under denna säsong och det unnar man så klart en sådan krigare. I slutskedet av matchen igår så såg målet äntligen ut att komma, men då hände detta:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar