Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-09-20

Vilodag nummer 10

Hej!

Denna lördag blir den tionde dagen som jag vilar på grund av den här segdragna förkylningen. Ska man se något positivt i det så innebär ju det här att den så kallade höstvilan nu är undanstökad. Nackdelen är givetvis att det blir allt svårare att hinna i form till CX-Cupens premiär i Stockholm. Min plan har varit att köra premiären och om det går bra så kör jag fler lopp, går det dåligt så kör jag bara premiärhelgen. Men om jag ALDRIG blir frisk så kommer jag ju inte att köra ett enda CX-lopp i höst, och så vill vi ju inte ha det.

En annan fördel är ju att motivationen ökar under förkylningen och just nu vill jag cykla allt samtidigt. Har funderat ut tusen rundor att cykla och det är så mycket nu som ska hinnas med på kort tid...

Imorgon börjar cykel-VM och Viasat äger rättigheterna i Sverige. Lagtempoloppen för damernas och herrarnas proffslag startar upp VM-festen och har man Viaplay så kan man se alla lopp. Tidigare år har man ju inte alltid kunnat se juniorernas tävlingar till exempel, men nu är det möjligt. För TV-tider och annat, kolla här: http://www.tv10.se/cykel/tv10-sander-cykel-vm-med-medaljorer-som-experter

Sony har släppt modellerna Xperia Z3 och Xperia Z3 Compact. Den senare kommer faktiskt bland annat i en färg som skulle matcha mina Bianchi-cyklar riktigt bra, se bilder nedan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar