Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-09-17

Sjuk i en vecka samt Onsdags-VM

Tjäna!

I kväll är det Onsdags-VM och det betyder ju också att jag inte har tränat på en hel vecka nu. Senast jag cyklade var nämligen förra Onsdags-VM. Kände väl då att allt inte stod riktigt rätt till och här sitter jag med kvittot på den känslan. Jag tror (och hoppas) att det hela hade sin peak i helgen för då var det hosta och feber också. Nu är jag bara tjock i bihålorna och snorig.
Det börjar bli dags att bli frisk nu om det ska bli något crossande i premiärhelgen i Stockholm. Blir det inget crossande där, så blir det nog inget tävlingscrossande alls denna höst så förkylningen känns ju rätt trist just nu.

Bortsett från att jag missar Onsdags-VM pga förkylning så missar jag det också pga styrelsemöte med Falu CK. Men ni ska väl varken på styrelsemöte eller är förkylda, så bege er till Lugnet ikväll istället. 18:00 bör man vara på plats. Kör hårt!

1 kommentar:

  1. Kämpa Henrik, jag körde med Rinexin och då släppte snoret i bihålorna på en dag!

    SvaraRadera