Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-09-30

Ny tid för Onsdags-VM

Som ni insatta redan har sett så körs Onsdags-VM klockan 17 istället för 18 imorgon. Mörkret kommer allt snabbare och vi parerar med justerad starttid.

I morse så tempopendlade jag ju och herre jisses så jobbigt det var. Som en liten mental antiboost så gick det sakta dessutom. Ett litet uppvaknande även bokstavligt talat men jag fick i alla fall ta i och det var ju målet med passet. Det tog ungefär en kvart att komma upp i rätt puls, precis som förr alltså.
Distans: 28,40 km
Tid: 52:19
Medelfart: 32,6 km
Maxfart: 53,0 km/h
Medelpuls: 168 slag/min (85,7% av maxpuls)
Maxpuls: 178 slag/min

Så här pigg och glad var jag när jag kom fram till jobbet.

På väg hem från jobbet så myscyklade jag bara i trivsamt turtempo. Nu lär jag gå och rikta upp bakhjulet inför morgondagens stora kamp och sedan lägga mig. Har fulsovit lite i soffan och är väl så trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar