Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-09-04

Morgonpendling och snack om motordrivna cyklar igen

Hej!

Jag är gristrött på morgnarna nu för tiden. Förr kunde jag studsa upp och hoppa i kläderna men nu ligger jag kvar i sängen en stund och förlorar tid innan jag släpar mig iväg. Brukar trampa till jobbet utan frukost i magen, idag var det snudd på jobbigt faktiskt då jag åt lite för snålt efter gårdagens crossträning också.

Det snackas i cykelvärlden om det är så att Ryder Hesjedal har en motor som driver hans bakhjul efter hans vurpa i Vueltan där bakhjulet fortsatte att snurra även efter vurpan. Se filmklippet nedan:

3 kommentarer:

  1. ja lite misstänkt såg det allt ut att vara.

    SvaraRadera
  2. Hm. Det där ser inte naturligt ut. Även om han haft en jäkla fart och inte bromsat innan vurpan.
    Men men, konstiga saker har hänt förr...

    SvaraRadera
  3. Det kan då inte vara så att det blåser väldigt mycket där samtidigt som det är halt kanske..? ;)

    SvaraRadera