Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-08-06

Pendling med sällskap

Jonas Axforsen på väg till Pizzabacken. Läs mer om Pizzabacken på min Facebook-sida: https://www.facebook.com/henrikoijer

Foto: Jonas Axforsen

Pendlingen till jobbet gick i sällskap med Jonas Axforsen och vi passerade två ställen där det hade varit skogsbrand. Bilden ovan är från första stället, allt vi såg som antydde brand var detta. Det stod en bil i närheten och vi begav oss inte in i skogen för att leta efter själva brandplatsen. I Rexbo hade det varit en mycket större brand men vi såg ingenting där på vägen som vi åkte. Har dock en aning om vilken väg vi borde ha tagit för att hitta dit. Men på väg till jobbet vill man inte åka alla avverkningsvägar för att leta gamla skogsbränder. Man lär ju stämpla in någon gång också.

Fint skit att cykla med sällskap ändå. Det enda som kan vara bättre än en cykeltur måste ju vara en cykeltur med sällskap?

Jag känner mig i ganska bra slag fortsatt, men sliten. Inte så mycket i benen, men i kroppen. "Det är mycket nu" och så vidare med lite sömn och mycket att göra så kan man bli sliten även utan att träna. Skönt att Finnmarksturen är på söndag så jag får lördagen att återhämta mig på. Nu har jag lite saker att fixa innan det är dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar