Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-08-11

Bilder från Finnmarksturen 2014

Jeppman har slängt ut fyrtio tusen miljarder bilder från Finnmarksturen på sin blogg och du kan köpa en egen kopia för bara en hunka! Kolla bilderna här: http://jeppman88.blogspot.se/2014/08/bildfest-fran-finnmarksturen.html Jag gillade dessa bäst:
Trött och lite blodig. Körde in i ett träd i hög fart och det tog tvärstopp, trädet flyttade sig inte en centimeter! Kunde ha gått mycket värre men nu klarade jag mig turligt nog med lite rivsår och smärta. Dumt att cykla in i stora granar i hög fart! 

Spurten mot Fredrik Lagerkrantz. Foto: Daniel Olsson, som har samlat 34 bilder här!

Oscar Ekstam, som också var speaker på Finnmarksturen, har lagt upp denna bild i sitt Instagram-flöde.

Erika fångade ett gäng gamlingar från Falun med mindre eller ännu mindre hår på huvudet. Fredrik Ericsson, Jens Westergren, jag och Robert Österling.

Många bilder på mig, men så är det ju faktiskt min blogg också. Har ni länkar till fler bilder så får ni gärna tipsa. Har du bilder i din kamera eller mobil så kan du mejla dom till mig: henrikoijer@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar