Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-07-31

Morgonstund

Hej och god morgon!

Det är dags för mig att rulla iväg till jobbet. Idag utrustad med MTB och lite knäont. Smärtan i knät beror nog på att jag kört hårt några dagar och sedan vilat en dag, det är då det brukar krypa fram. Musklerna är nog bara lite korta och det botas nog bäst genom lite hets runt blå spåret i Stångtjärn, skulle jag tro. Så jag tänkte skarva morgonpendlingen med ett varv där. 32:50 är min bästa tid enligt Strava men den där Jesper Hjortsberg var där med Robert Reyier Österling och klämde dit med 29:39 några dagar senare. Jag har väldigt små förhoppningar om ett nytt KOM, men jag lär ju åtminstone försöka bli bättre. Dels borde jag bli bättre eftersom jag åker spåret fler gånger och dels borde jag bli bättre eftersom min teknik förhoppningsvis blir bättre ju mer MTB jag kör. Nu har jag ju hunnit med några pass sedan senaste varvet så vi får se hur det här går. Under 30 innan 2015 får nästan bli målet.

På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar