Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-07-25

Bilder från King of the hill Sälen 2014

Med familjen Wickström på plats så blev det givetvis även en del bilder tagna, här är några på mig och fler hittar ni på Eriks blogg: http://erikwickstrom.se/
Innan start så blev jag intervjuad av speakern, kul!

Varmt igår. Med ca: 8 minuter kvar till start så sprang jag ner till älven och sköljde av mig lite samt hällde lite vatten över ryggen för att kyla ner mig.

Här har starten precis gått och vi lämnar Olnispagården. 

Även Bianchi Sverige var på plats och använde kameran:
Krippe Kvist och jag vid startområdet.

Matthias Wengelin på väg in i mål före Magnus Darvell

Jens Westergren på en femteplats, strax före mig.

Måste... stänga av... Garmin.

Det gäller att vara snygg vid målgång!

Lite eftersnack.

Längd.se har ett album med bilder på Facebook, kika här för att se alla.
Mattias Nilsson, Magnus Palmberg och jag passerar spurtpriset vid Sälfjällstorget.

Har ni koll på fler bilder så får ni i vanlig ordning mejla eller skriva en kommentar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar