Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-06-09

Softar

Dottern tränade idag, övriga familjen vilade.

Jag jobbar mycket med att ta det lugnt nu för tiden. Försöker sova mycket. Ta det mesta med ro. Prioritera hårt. Träna när jag har tid. Leva livet. Rätt skönt. Vill gärna göra allt, men det är rätt skönt att ha mer tid till färre saker också. Som att chilla med kidzen.
Igår blev det kvällsträning, men det var för att jag visste att jag kunde sova ända till sju i morse. Då kan jag ta mig tid till träning. Idag tränar jag inte men imorgon ska jag köra Dalacupen. Det lär bli ett riktigt saftkalas och jag siktar på att bli tvärstum.Vädret kommer ju imorgon att vara, om möjligt, ännu bättre än idag. Det, tillsammans med närheten till Falun, Borlänge och Säter gör att det luktar deltagarrekord! Anmälan vid Torsångs kyrka från 18:10.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar