Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-05-04

Vilodag

Kära bloggen!

Idag har jag inte cyklat en enda centimeter, jag har nog inte ens nuddat en cykel. Det är lite så jag jobbar vilodagar. Småbarnen och jag har istället åkt till Rättvik där vi firat min mormors 90-årsdag och knallat runt på marknaden.
Gästboksinlägg.

Vi åkte lite karusell också. Det ångrade vi dock ganska omgående och när vi trodde att den där helvetesmaskinen äntligen snurrat färdigt så vände fanskapet och körde minst lika länge fast åt andra hållet. Ungarna ville av, jag försökte hålla humöret uppe och någon annans unge spydde när vi klev av. "Den där åker vi aldrig igen" var betyget från mina barn efteråt. I övrigt: en toppendag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar