Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-05-09

Spara alltid en!

Godmorgon!

Sista arbetsdagen för den här veckan. Fattar inte hur tiden kan gå så fort, nu är ännu en vecka snart förbi. Jobbade 11½ timme igår och har väl jobbat alldeles för mycket den senaste tiden men idag tänkte jag jobba som en vanlig arbetsdag ungefär. Ska bli skönt att få känna hur det känns. Hoppas kunna klämma in ett väckningspass på cykeln också, men helst utan regn, blöta vägar och elände.
Igår så kapade jag mitt gaffelrör med Johan Landströms ord ekandes i mitt bakhuvud: "jag sparar alltid en distans ovanför styrstammen". Så det gjorde jag också. Skönt att ha detta gjort och nu ser ju hojen 8,7% rejsigare ut. 

Något som kommer att ge min cykel ytterligare ett lyft är mina nya tävlingshjul som kom igår. Nu behöver jag bara en kassett, nya tubdäck och någon som limmar dom åt mig.
Miche Supertype 358 RS, heter hjulen.

2 kommentarer:

  1. rejsigt värre! Har också läst nånstans att man bör spara en distans ovanför

    SvaraRadera