Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-05-30

Skuggarvstempot

Fint var det i alla fall igår, även om buggarna inte levererade.

Egentligen borde jag väl kanske inte ens ha försökt köra snabbt på Skuggarvstempot igår. Kroppen var sliten efter en lång dag med hemssysslor, det blåste helt fel och var kallt. Men det går väl gå under kategorin pannbensträning kanske, för ibland gäller det ju att försöka prestera även när förutsättningarna inte är dom bästa. 310 snittwatt är ju inget man skriver proffskontrakt med direkt och tiden blev beskedliga 31:52.
Nästa gång går det bättre och jag är hellre dålig på en torsdag än att jag är det på söndag när SWE-Cup har sin premiärtävling nere i Halmstad.

Jag sov i alla fall nio timmar natten till igår och det var ju bra, lite så som det ska vara. I natt blev det dock 4-4½...

Idag börjar Scandinavian Outdoor Games här på Lugnet i Falun. Det är av någon anledning skitsvårt att hitta programmet på deras hemsida, men jag har lyckats! Ni hittar det här: http://outdoorgames.se/sv/program__513
Långa Lugnet 13:00 på lördag är givetvis helgens stora event men jag blir tyvärr inte med och försvarar min 31:a plats från i fjol. Istället blir det barnkalas som uppladdning inför söndagens Bureloppet.

Datat:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar