Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-05-05

Pangpang-vardag

Häj!

Småbarnen och jag är hemma nu och andas en stund innan sovdags. Efter ännu en intensiv dag på jobbet så kom jag lite efter sista stund och hämtade ungarna och drog direkt till cykelträningen. Där hade jag väl kunnat ta någon trevlig bild kanske men tänkte inte på't. Snackade istället cykel med lite olika människor där. Efter träningen så dönade vi hem och käkade pannkaka, nu sitter ungarna i pyjamas och nattlinne och kollar på något veterinär-program och jag skriver det här. Hoppas väl på att träna lite efter att ungarna har somnat, men med fyra timmars nattsömn så finns väl risken att jag slocknar i soffan istället. Men skulle jag göra det så beror det på att jag behöver det. Lever rätt intensivt just nu men snart så ska jag faktiskt på SEMESTER med familjen, så det är väl bara att borra ner huvudet och köra på fram till dess.
Fick med mig lite nya kläder hem också, ska bli kul att åla mig i allt och känna precis hur tajt det sitter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar