Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-05-23

Hej igen!

Jag har varit på sämästä.

Har landat i älskade Stennäset nu efter att ha varit borta sedan förra fredagen. För att göra semestern lite extra semestrig så har jag struntat i allt vad cyklar, telefoner och internet heter. Lämnade telefonen hemma och har nu varit utan både den, cyklingen och internet i 209 sköna timmar. Jag kände att jag behövde lämna vardagen ett tag även om cyklingen har varit saknad. Tror dock ändå att det kan ha varit ett helnyttigt brejk och att jag snart är tillbaka med nya cykelkrafter.
Familjen Öijer har varit på Ibiza och frossat i sol, bad och bufféer. Kom hem till ett somrigt och härligt Sverige igen och en trädgård som verkligen var blomstrande. Nu ska vi landa lite mentalt också och sedan är vi tillbaka på riktigt.

Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar