Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-05-31

Barnkalas och kläder jag vill använda


I onsdags fyllde hon sex och idag ska vi ha kalas för Ebbah. Chokladkalas.

Dagen i stort ser ut så här:
- Packa inför Bureloppet imorgon
- Förbereda barnkalas
- Barnkalas
- Städa efter barnkalas
- Åka till Falu CK elits service course hos Boddan i Värnamo.

Det känns ju onekligen lite konstigt att ha Långa Lugnet med kanske 600 cyklister som avgörs idag och jag inte ska vara med. På hemmaplan, när vi i Falu CK arrangerar. Men två tävlingar fungerade inte denna helg och då fick MTB-loppet strykas ur tävlingsplanen.

Packar dessa skönheter som jag hoppas få använda: GripGrab Raceaqua, Craft Bike Tech Rain Jacket och GripGrab Raptor. Har inte behövt tävla i dessa prylar än, har bara använt jackan som överdrag inför ett race och handskarna har jag haft när det var kallt. Skoöverdragen ligger oanvända! Tyvärr ser det ju ut att bli ett strålande fint väder imorgon igen, så risken finns att dessa får vänta. Men snart är det ju midsommar och då är det väl dags!?

1 kommentar:

  1. Haha förstår hur det känns, jag är så sugen på att använda mina nya knä- och armvärmare men det är (TACK OCH LOV) för varmt för dem just nu :)

    SvaraRadera