Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-04-13

Ny dag, nya möjligheter

Foto: Magnus Fahlgren

Igår fick jag ju kramp på sjätte varvet av tretton vilket inte direkt var någon positiv signal. Efter loppet kunde jag konstatera att jag bara druckit en flaska på tre timmar och 18 minuter tävling. Ska försöka bättra mig redan idag, dricka mer. När jag började dricka igår så försvann nästan all krampkänning, tack Powerbar!

Vaknade med en helt okej känsla i benen idag. 115 kilometer kantvindstävling tillsammans med 91 andra väntar. Ska försöka göra mer rätt än fel idag samt äta och dricka mer än jag gjorde igår då jag noterades för en 27:e plats. I fjol var det nästan vindstilla, det blev (som vanligt på Östgötaloppet) många vurpor och det slutade i klungspurt. Idag slipper jag nog oroa mig för klungspurt i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar