Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-04-03

Hemma

Hej hej!

Det är alltid lika skönt att svänga in på uppfarten och känna att jag är hemma. Riktigt hemma. Idag har jag ordnat med en ny namn- och adresskylt till vår postlåda. Brevbäraren har ju ändå vetat om vilken låda som är vår, men nu blir det tydligare även för de som inte är brevbärare. När den satt på plats så har jag fixat med det avtagbara draget till bilen. Det har krånglat en del när bilen var på besiktning så vi fick bakläxa på det. Efter att ha fått lite kärlek så går draget nu som smort, så nästa koll ska nog gå bra. Kanske tar loss det där ändå sedan, så det slipper krångla nästa gång. Vi har ju bara varit så bekväma att vi låtit det sitta på året runt.

Barnen har fått mat nu och några Marie-kex efteråt för att lyxa till det lite. Det är ju ändå bara torsdag en gång i veckan. Nu blir det en stunds lek innan det drar ihop sig till läggdags för de små och träningsdags för mig. Ronya jobbar och kommer hem i natt. Imorgon tror jag faktiskt att jag ska lyxa till det rejält och cykelpendla till jobbet. Med den där Bianchi Infiniton. Med Garmin Vector. Det vore väl något det?

Bild från jobbet, imorgon får jag åka dit igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar