Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-04-23

Det börjar bli dags för en attack

Efter lite STRAVA-snack på min Facebook-sida igår så blev jag rejält sugen att köra Skuggarvstempot igen. Förra säsongen så öppnade jag på 32:50 den 20:e april och sedan 32:03 den 28:e april. Skulle vara kul att se om jag är lika dålig nu som jag var då. Minns att det var riktigt jobbigt att behöva inse hur pass dålig formen var, men det kan ibland vara nyttigt med ett kvitto på hur man står sig och då är Skuggarvstempot en bra kvittoskrivare för mig. Den 11: juni körde jag på 31:51 och det var först inne i juli som jag var i bra slag och klämde till med 30:31 den 5:e och 30:11 den 9:e.
Självklart finns Skuggarvstempot som STRAVA-segment, även om fler och bättre tider finns här: Skuggarvstempot

Skuggarvstempot på STRAVA: http://www.strava.com/segments/1381878
Nu är jag så grymt sugen på att kränka mig själv, så det här lär bli av snart känner jag. Kanske redan i kväll... Har du någon bana där du mäter din form ibland?

Så här såg det ut när jag tog personbästa på Skuggarvstempot:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar