Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-04-19

Dags för träningstävling

Källaren hos svärmor, fantastiskt färgval! Tog ju med mig en Bianchi Infinito CV hit och den kände sig som hemma direkt.

Här om dagen blev jag tipsad om en träningstävling här i närheten så nu har jag lagt in en bana i min Garmin Edge 810 för att jag ska hitta dit utan problem. Livet som cyklist är så mycket lättare nu jämfört när jag började med cykling. Då var man tvungen att ha fysiska kartor och försöka navigera själv.
Det kommer en massa snabbingar dit så jag lär få rejält med smisk och det är ju precis det jag behöver. Ska bli skitkul. Här ute är det dimma och en handfull plusgrader, men det ska spricka upp och bli fantastiskt senare under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar