Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-04-09

Aprilväder


Hej!

Här i Falun vaknade vi upp till snöfall idag, fint med lite aprilväder. Någonting annat som är fint är att mina lårmuskler inte gör ont idag och att knät känns lite bättre. Ikväll blir det träning, men jag vet ännu inte riktigt vad det blir för träning. Allra helst hade jag nog kört ett tretimmars distanspass, men det kommer inte att ske eftersom det är testcykel som gäller idag.
I kväll är det styrelsemöte med Falu CK också så jag vet vad jag har att göra från det att jag vaknade till dess att jag somnar någon gång i natt igen. Apropå det så måste jag försöka få någon natt med lite mer sömn också så att jag är utvilad till helgens tävlingar.

Nu styr vi mot dagis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar