Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-03-21

Tillbaka med nioettor

Igår kväll så tränade jag äntligen igen och det blev fem stycken nioettor som fick äran att avverkas. Benen kändes bra men flåset var väl sådär, tre vilodagar kan ha den effekten på kroppen. Hade inga känningar alls i knät igår, så vilodagarna har nog inte bara varit av ondo.

Mycket skönt varje gång jag lyckas genomföra hårda pass på ett bra vis. Efter några nätter med lite sömn så laddar jag redan nu för att få sova någon timme längre i natt. Ska bli så skönt. Måste bara hinna med ett pass innan sovdags ocskså. Idag: 3x20 min.

"Jag cyklar bara för att det är kul"

Snitteffekten i intervallerna blev 301.8 Monark-watt och 324.4 Garmin-watt Hela passet med all data hittar ni på Garmin Connect: http://connect.garmin.com/activity/464626433

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar