Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-03-24

God morgon på er

Hej hej!

Sen ankomst till jobbet idag, så blir det ibland med livspusslet. Inget att hänga läpp över, jag får väl bara jobba lite längre eller ta igen det någon annan dag...

Den här veckan ska jag, utöver heltidsjobbet, producera en en artikel, en krönika och ha en föreläsning. Det ska bli kul att få klämma in detta i en redan fullsmetad vardag.

Jag ska få ihop en MTB också då jag fått ett rejält sug efter skogscykling. Distanspass på MTB är riktigt bra träning och eftersom jag antagligen ska köra Cykelvasan i år så skadar det ju inte att ha lite MTB-vana. Distanspass på kuperade stigar i fyra fem timmar gör ju vem som helst en smula bensvag.

3 kommentarer:

  1. awesome. Is there a new bike u got? that old methanol of yours, did u sell it?

    Great blog!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Än så länge no new bike. Men vi får väl se vad Bianchi säger om detta,..

      Radera
  2. Låter som en skojig vecka, kör hårt! :)

    SvaraRadera