Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-02-09

Vinternattdistans med vändpunkt

Här någonstans var det dags att vända...

Jag startade nästan halv tio på kvällen och fick ihop lite drygt tre timmar. Benen kändes helt okej, men energinivån var inte på topp. Trots barnkalas tidigare under dagen. Tur att jag hade både energikaka och en skvätt sportdryck med mig.

Jag har fått en tanke om att bjuda in till en högintensiv träning på vintervägar med syftet att börja väcka tävlingsdjävulen och blåsa ur lungorna lite. Så därför tänkte jag igår att jag skulle reka lite tänkt bansträckning och som ni kanske förstår av bilden så gick det väl sådär. Plan B såg tyvärr ännu värre ut. Så om detta ska bli av så får jag antingen fundera ut en plan C, D, E och kanske F. Eller så kanske jag känner någon som kan och gillar att ploga...

2 kommentarer:

  1. Blir du inte sliten av så sena pass?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får liksom välja mellan sliten och otränad...

      Radera