Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-02-24

Tröttdag

Alltså det här dopingeländet får mig faktiskt att må dåligt. Jag har lovat mig själv att försöka eliminera energitjuvar så jag borde kanske bara droppa det. Det är ändå en drivkraft inom mig att ren idrott ska få regera och att fuskare ska behandlas lika oavsett idrott och bakgrund.
Det finns så mycket skrämmande i det här senaste fallet att jag knappt vet var jag ska vägen.

Men, nu ska jag försöka släppa det. Kanske. Det finns en del poänger som jag inte tog upp i gårdagens blogginlägg, men dom kan ni säkert läsa om på andra ställen vid det här laget.

Konstaterar återigen att jag är trött. Det känns som om jag varit trött mer eller mindre hela tiden sedan mitten av november. Vet inte riktigt varför, trodde först att det var pga sömn men nu tror jag att det ligger annat bakom också då jag ändå klämt in perioder med ganska mycket sömn utan att märka någon positiv effekt av det. Tyvärr är det ganska mycket som blir lidande av att gå runt och känna sig seg och trött mest hela tiden.

Men. Ska jag hitta något positivt i det så har jag ju ändå tagit några Monark-rekord den senaste tiden trots känslan av att vara seg och trött. Det lär ju helt enkelt gå sjukt bra när jag är pigg och pepp igen.

Istället för att läsa om dopade svenskar och en trötting till bloggare så tycker jag att ni ska se detta. Jag har bara sett vissa delar av den men det verkar ju riktigt intressant. Tour du Faso: http://www.ur.se/Produkter/179856-Tour-du-Faso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar