Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-02-28

Personbästa!

Kan väl konstatera att det här med febern går riktigt bra i alla fall, noterade nytt personbästa igår! Lite synd att jag inte lyckades spräcka den magiska 40-gränsen bara.

Det som är både skönt men ändå lite oroande är att jag faktiskt bara har feber. Feber brukar ju vara ett tecken på en infektion men jag har inga andra besvär än just feber. Så vad är egentligen felet?

Frun tvingade i mig en Ipren igår och en kort stund senare svettades jag, som en GRIS. Helt sjukt.

En annan spännande feberhändelse var i natt när jag hade den värsta frossan i hela mitt liv. Under ett par minuter låg jag bara och skakade, spänd i varenda muskel. Sedan lyckades jag slappna av några sekunder innan det satte fart igen. Så där höll det på i kanske 5-10 minuter innan jag slocknade. Vaknade dock av frossa ett par gånger till direkt efteråt. Det var ju rätt ansträngande vill jag lova.

4 kommentarer:

  1. Jag hade nåt liknande i höstas. Skumt som tusan.

    SvaraRadera
  2. Snygg färg på termometern ;-)

    SvaraRadera
  3. Nice Bianchi celeste coloured thermometer!

    SvaraRadera
  4. Kämpa, inte för att nå 40-strecket utan för att bli frisk. Stort krya på dig!

    SvaraRadera