Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-02-14

Mörker

Sportdrycken från igår som kan drickas idag!

Träningen är lite av ett mörker nu för tiden, blandar högt och lågt. Just tack vare att det där "högt" finns så kämpar jag ju vidare. Men inte går det lätt inte. Är inne i något totalmörker. Jag vet inte om jag bara är fysiskt trött, eller också mentalt. Men jag går liksom lite på halvfart mest hela tiden nu. Inget pangpang eller driv i någonting känns det som. Ingen glädje, passion eller lust. Har mycket att göra och gör också mycket, men det sker liksom inte med rätt mängd untz. Förhoppningsvis kan jag sova mig ur detta, annars lär jag väl bara bita ihop.

2 kommentarer:

  1. Härda ut. Tänk på att det förmodligen inte är första gången i livet och går alltså över :) Under tiden vilar benen sig i form. Styrkekram!

    SvaraRadera
  2. Googla övertränad....första jag tänkte med någon som ger sig ut på nattdistans efter barnläggnig..

    SvaraRadera