Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-02-10

Ett år som frisk

Jag på Mallorca förra året, dagen efter en tvådagars magsjuka med tillhörande idiotfeber.

Sedan dess har jag varit frisk. I 365 dagar alltså. Ett år. Då hade jag vägt mig före jag åkte ner och sedan så vägde jag mig igen när jag kom hem. Hade tappat 1.6 kilo på en vecka. Nu hoppas jag slippa magsjukor och annat även under det kommande året. Ska man utvecklas så är det absolut en fördel att vara frisk och under det senaste året så har jag inte behövt ta en enda vilodag på grund av sjukdom. Nu har jag ju tagit extra vilodagar på grund av så mycket annat, men inte på grund av nedbrytande sjukdom i alla fall.

Vi får väl se om jag vaknar upp med halsont imorgon bara för det här inlägget...

2 kommentarer:

  1. Kul att du utmanar hälsoexperterna med att utsätta kroppen för rikliga mängder kyla, nattdistans + VÖRTBRÖD.

    SvaraRadera
  2. Mängden vörtbröd kan vara nyckeln till framgång här.

    SvaraRadera