Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-01-16

Vilodag igår

Eld, en vanlig syn hos oss

Igår hade jag planerat att träna och tänkte verkligen träna också. Men så när det började dra ihop sig så nickade jag till stup i kvarten och insåg väl till slut att sömn var viktigare än träning, så som jag var igår. Så ännu en vilodag är lagd till handlingarna. Idag tänker jag dock se till att det blir något tränat och sedan så är det ju snart helg och då jäklar ska jag sova.

Vi är ordentligt installerade i huset nu och man kan inte tro att vi nyss flyttat in. Känns jättebra att det mesta är på sin plats och att det bara är småplock kvar. Än så länge så älskar jag allt med det här och vårat hus.

Nu är det dags att springa till bussen igen, någon träning får jag ju nästan varje dag i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar