Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-01-21

Rekordfyror

Så här såg det ut i natt

I torsdags så försökte jag mig ju på att tangera mitt personbästa under ett 4x4-pass, genom att köra på 376 watt. Då gav jag upp efter 1 minut och 21 sekunder av den sista intervallen.Då skrev jag så här: "Jag tror att med lite bättre förberedelser inför passet och kanske lite mer pepp så hade det gått.". Peppen i natt var bättre. Så trots att jag körde styrkefyror natten till igår, bara fick 3½ timmes nattsömn och benen kändes skit så fixade jag det i natt. Under uppvärmningen så kände jag att benen hade tagit stryk av föregående pass, började tänka att det nog skulle bli svårt att lyckas med dom skitbenen. Tack och lov så slog jag bort dom tankarna och ersatte dom med: "det SKA gå".

Visst gick det. I min iver att tangera mitt personbästa på 376 Monark-watt genom alla intervaller så lyckades jag slå till med 380 watt i andra och sista intervallen, nytt rekord för ett 4x4-pass!

Lite intervallsiffror:
Monark-watt: 376, 380, 376, & 380
Garmin Vector-watt: 401, 404, 399 & 399
Balans vänster/höger: 50-50
Snittpuls: 170, 175, 174 & 176
Medeltemperatur: 14.1°C
Hela passet med all data hittar ni här: http://connect.garmin.com/activity/433358364

3 kommentarer: