Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-01-12

Här kommer jag att spendera många timmar

Ni ser ju själva, ett sådant läckert källarrum!

Japp, rummet på bilden ovan ska bli mitt cykelrum. Just nu innehåller det mycket annat och väldigt få cyklar. Vi flyttade hit i princip allt igår och har spenderat natten här. Innan allt är på plats så blir det en tillvaro i oordning. Det blev en lång dag igår, i natt så sov jag bara 2.5 timme för att grabben skulle på bortamatch i Säter i morse. Så, trots att jag inte har tränat på hundra år så är jag grymt sliten av allt bärande och har ont lite här och var. Bara klokt att inte lägga träning på allt detta, imorgon är en annan dag. I natt ska jag sova riktigt skönt och imorgon väntar en ny, härlig, arbetsdag!

1 kommentar: