Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-01-18

God morgon!

Arkivbild från Hosjöstrand och flyttdagen

I natt så sov jag äntligen ett vettigt antal timmar. Känner att jag behöver komma tillbaka på banan och stanna där igen. Tyvärr har träningen 2014 blivit väldigt lidande av dels flytt men också en stor dos trötthet, så ska det inte behöva vara. Visst, flytta gör man men jag borde för fan kunna sova mer. Det är hög tid nu att sätta målsättningen för att ge mig en motivations-boost som kanske får mig i säng tidigare och genomför pass trots att jag är lite hängig.

Denna förmiddag ska jag underhålla småtrollen som syns på bilden ovan. Sedan ska hustrun väckas efter nattjobb och vår stora tjej kommer hem i eftermiddag.

Apropå hem så måste jag säga att jag älskar i princip allt med vårt nya hem. Jag fick nog med nästan allt jag hade på hemönskelistan, förutom badkar då. Ett varmt bad efter ett tufft vinterdistanspass är aldrig fel. Nu kan jag i alla fall nöja mig med att när jag ligger i fosterställning på golvet efter det där tuffa vinterdistanspasset så har jag i alla fall golvvärme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar