Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-10-31

Ikväll kör vi veldrijden

Eller nä, jag ska köra testcykel.

Men jag ska titta på veldrijden för att skingra tankarna och få fokusera på annat än hur långsamt klockan går och hur ont det gör i benen. Två intervaller om tjugo minuter vardera. Har i höst kört ett pass på 280 watt och en gång på 290, men då gav jag upp åtta minuter in i andra intervallen. Är 285 den gyllene medelvägen, eller har jag blivit stark nog för 290? Jag vill ju, som jag tidigare sagt, inte hålla på att pressa mig till max nu. Men jag vill ha en bra grund, för i vinter kan ni hoppa upp och sätta er på att jag ska bygga snabba ben.

Nu går jag ner i källaren och hoppas på pangpang att snickra vidare på. 290 it is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar