Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-10-24

5 x 4 min @ 360 watt

På dom tre sista intervallerna så planade pulsen ut på 181, 181 samt 182. Alltså 92-93% av min maxpuls.

För att skoja till det lite igår så körde jag leken "Inte titta på klockan" i dom tre sista intervallerna, lyckades hålla mig 2.13, 2.20 och 2.07. Ungefär då kände jag att jag nog inte skulle klara mer. Men det går ju om man bara vill. 360 watt är bra siffror för mig. Förra året lyckades jag kliva upp på 370-372 watt i slutet av februari och under mars månad. I mitten av maj så körde jag en omgång 4x4 och då hamnade jag också på 360. Så det vore ju dumt att säga att jag inte ligger bra till så här i slutet av oktober. Nu gäller det dock att jag kan öka detta också så ni inte tror att jag har någon formtopp nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar