Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-08-06

Har utforskat området med barnen

Det finns typ fyra små badstränder och fem fotbollsplaner inom behagligt promenadavstånd.

Lite synd att stränderna är så små, men det ska nog gå att träna lite cyclocross där ändå. Finns gott om gräs och även någon kort brant backe att sprätta i. Kanske kan bli en träningstävling här i höst!?

Flyttandet är inne i en lugnare period nu, frun är på jobbet och barnen och jag har spanat in området. Ska nog gå att trivas här!

Imorgon drar jag norrut (!!!) för att tävla på cykel. Denna gång är det Tour of Jämtland som gäller. Efter att tidigare år bara ha följt den tävlingen via resultatlistor och Youtube-klipp så ska det bli riktigt härligt att äntligen få uppleva loppet på riktigt. Lite dålig tajming med flytten, kommer inte att ha tränat sedan Kalmar GP i lördags men jag har ju fyra etapper att köra igång mig på. Om det hade varit för fem år sedan så hade nog det kuperade etapploppet passat mig riktigt bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar